Ny nettside OG ny side på Facebook!

Nytt år, nye muligheter!

Prosjektdesigns markedsgruppe fra høstprosjektet startet året friskt med å lansere både ny nettside og egen Facebook side for skolen.

Facebook er det nye svart. Det har det vært lenge, forsåvidt, hvertfall på internett. At skolen nå endelig har fått en egen siden der er både stilig, smart, bra, lekkert, nødvendig OG det gjør denne bloggen fullstendig overflødig (see what I did there? ;). Desverre, kan en kanskje si. Jeg velger å si at det er fantastisk at Prosjektdesign får et eget liv på nett. Først og fremst er jeg glad jeg var med på å starte det. Dernest er jeg svært fornøyd med å slippe å holde liv idet.

Så her er den altså – denne bloggens siste post. Finner vi en ny funksjon for den kommer den tilbake. Intill da går den i dvale. Tusen takk til alle som har bidratt til bloggen og alle gode omtaler den har fått. Takk for både meg og bloggen.

-Alexander

SJEKK UT PROSJEKTDESIGN PÅ FACEBOOK
OG PROSJEKTDESIGNS NYE NETTSIDER

Legg igjen en kommentar

